Free Shipping at $60 | Sign Up For Our Mailing List! Click here to join.
SKU: PZTTOL
  • Great for groups
  • Full color insert
  • Puzzle: 23" x 23"
  • Box: 11" x 11"
  • Winner of the Oppenheim Gold Award

Puzzle your way through the Tree of Life. 1000+ piece jigsaw puzzles are a great activity for the whole family to enjoy. The Tree of Life is inspired by a medieval tapestry. Illustrated by Jennifer Orkin Lewis (@augustwren).


Life's many branches often connect
in ways that we do not expect.
It's boughs are bent with leaves and fruits,
and beasts and bugs down to its roots,
A whole made up of many parts:
claws and petals, brains and hearts.
Celebrate this teeming tree,
and do this puzzle, lovingly.


    Customer Reviews

    Based on 10 reviews
    90%
    (9)
    10%
    (1)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    L
    L.
    Fantastic

    Beautiful and challenging! Loved it!

    L
    L.H.
    Mentally Stimulating

    Bought for my grandchildren, puzzle maniacs, ages 6 & 7, so I can’t review personally, but this one looks to be beautiful and a challenge, which they love! I look forward to seeing the completed project.

    B
    B.
    Very Challenging!

    I am glad I have a lot of time to spend on this puzzle right now. It's wonderful and beautiful, but is IS challenging. The insert of the picture is very helpful. Looking forward to finishing and then preserving this puzzle.

    M
    M.S.
    Great Gift

    Purchased as a gift and the recipient loves it and said it's challenging and beautiful! Thanks!

    G
    G.
    Almost perfect

    This is a beautiful, whimsical puzzle that is fun to look at and put together. Plan a little extra time for this one because it is challenging, but still fun. The colors and the sharpness of the image are excellent. And we love the whimsy of the print. However, the die cutting on this puzzle was pretty bad. There were an unusually high number of pieces that had not been fully cut out and as careful as we tried to be, a few pieces were damaged because the blade had not made a full cut. Other than that, our first time playing with an eeboo puzzle was great!

    Hi there, Our sincere apologies on the delayed response. Thank you for your purchase, we are so sorry to hear your puzzle is not perfect! We take manufacturing quality extremely seriously and would love to fix this issue. Unfortunately, we cannot replace individual pieces because we cannot guarantee a replacement piece will fit snuggly. However, we are happy to send you a whole new puzzle of your choice free of charge.

    Please go to www.eeboo.com/form to submit your request for a replacement. We do ask a couple of questions so we can track all concerns and prevent any quality issues in the future. We truly appreciate your feedback!

    Our customer service team will reach out to you as soon as possible to help. Please note that we are experiencing delays due to COVID-19. International puzzlers should return the puzzle to the place of purchase.

    Hope you and your family are staying safe and healthy! If you have any further questions or issues with the form please let us know. Best, Katie at eeBoo

    Left Continue shopping
    Your Order

    You have no items in your cart