Free Shipping on Orders $60 + | Join our Newsletter! Click here to sign up.
  • Piece count: 1,000
  • Dimensions: 23 x 23 inches
  • Box size: 11 x 11 x 2 inches
  • High-quality jigsaw puzzles for adults, with glossy, sturdy pieces (and minimal puzzle dust!)
  • Printed on recycled paper with vegetable-based inks.
  • Full-color image reference print included inside.
  • Original artwork by Victoria Ball.
  • Jigsaw Puzzles Made Fresh!

Songbirds Tree 1000 Piece Square Puzzle features an illustration that finds inspiration and patterns from William Morris and the 19th century Arts and Crafts movement.   With their highly detailed radiantly colored plumage, these English Songbirds will engage any birdwatcher.   Twelve varieties of birds are perched on a tree amidst the beauty of a garden all around them.  Illustrated by Victoria Ball.

A puzzle’s done when parts unite;
A tree’s complete when birds alight.
A tree wants music in its boughs;
It beckons; birds arrive, carouse.
A leafy chorus from above:
Songs and warnings, calls for love.

Customer Reviews

Based on 6 reviews
83%
(5)
0%
(0)
17%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
J
Jane Sturtevant
A challenge for sure

Very challenging but I love it.

K
Kate Saunders
European garden birds

This is a beautiful puzzle to work on and I can see where a lot of effort went into creating it.

P
Patricia Rogers
BeUtifyl Puzzle

I just finished this beautiful challenging puzzle! All pieces were there. I found pieces to be a little stiff compared to other brands, and sometimes there was separating in the layers as they were separated from each other, but all in all it was a nice experience. Can’t wait to complete the next two eeboo puzzles sitting on my shelf!

M
MaryJane Gerbron
Dear Jane Chew

I have completed many eeBoo puzzles. Try looking in your laundry and all over the floor . I found a piece in my Roomba once ! Lol. Seriously, I complained once and pieces will be sent to you , however I found it was me , not EeBoo.

J
Jane Chew
Missing pieces

I just finished this puzzle and it is very beautiful and I like the concept of the producers, however, when I finished there were 3 pieces missing. This is very disappointing when you go to all the work of finishing a puzzle. I hope there is better oversight in the future packaging of these puzzles as I have another to begin working on...The Urban Garden.

Hi Jane, Thank you for your purchase, we are so sorry to hear your puzzle is missing pieces! We take manufacturing quality extremely seriously and would love to fix this issue. Unfortunately, we cannot replace individual pieces because we cannot guarantee a replacement piece will fit snuggly. However, we are happy to send you a whole new puzzle of your choice free of charge.

Please go to www.eeboo.com/form to submit your request for a replacement. We do ask a couple of questions so we can track all concerns and prevent any quality issues in the future. We truly appreciate your feedback!

Our customer service team will reach out to you as soon as possible to help. Please note that we are experiencing delays due to COVID-19.

Hope you and your family are staying safe and healthy! If you have any further questions or issues with the form please let us know. Best, Katie at eeBoo

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart