Free Shipping on Orders $60 + | Join our Newsletter! Click here to sign up.
  • Piece count: 1,000
  • Dimensions: 23 x 23 inches
  • Box size: 11 x 11 x 2 inches
  • High-quality jigsaw puzzles for adults, with glossy, sturdy pieces (and minimal puzzle dust!)
  • Full-color image reference print included inside
  • Printed on recycled paper with vegetable-based inks.
  • Original artwork by Matt Small
  • Jigsaw Puzzles Made Fresh! 

Angela is a beautiful and visually arresting image from our 1000 piece puzzle collection. The artist uses thickly layered paint on a canvas made of found objects and scrap metal to create poignant portraits of people he photographs on the streets of London.  This challenging puzzle features the work of the talented artist Matt Small, who describes his subjects as “young, dispossessed people, individuals who feel undervalued, who do not have a voice and who are often overlooked.”  

Kaleidoscope of colors that combine to make a whole,
Features and emotions that together show a soul,
Find the pieces of the puzzle and consider them with care;
We do this every day as we discover who is there.

Customer Reviews

Based on 5 reviews
40%
(2)
60%
(3)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
S
Sarah
Stunning

This puzzle is absolutely beautiful. The colors are bright and saturated and, as with all Eeboo puzzles, the pieces are high quality. I was a bit worried this would be too frustrating, but I never found myself stuck for too long. It took me a while to get started, but once I had some of the blue and yellow sections completed I made pretty quick progress during each puzzling session. The thoughtful design, bright colors, and varied textures make this doable for even beginners. Even the white section has slight color and texture variations so I was able to complete that in one sitting. I also never had a problem with pieces fitting where they don't actually go. I glued this together and hung it in my office; it makes me smile every time I walk past it. Eeboo is my favorite brand of puzzles and Angela exceeded my expectations.

D
Deirdre Moynihan
Beautiful and Challenging!

"Angela" was definitely the most challenging puzzle I have ever done! A great sense of accomplishment for sure! I did find some of the pieces became unlaminated during the process and the white section was a struggle because a piece would fit where it didn't belong and it would take awhile to figure that out - never had that problem with a puzzle before. But I loved it - like I do all the eeboo puzzles!

Hi Deirdre, Thank you for your purchase, we are so sorry to hear that some pieces became unlaminated while puzzling! We take manufacturing quality extremely seriously and would love to fix this issue. Unfortunately, we cannot replace individual pieces because we cannot guarantee a replacement piece will fit snuggly. However, we are happy to send you a whole new puzzle of your choice free of charge.

Please go to www.eeboo.com/form to submit your request for a replacement. We do ask a couple of questions so we can track all concerns and prevent any quality issues in the future. We truly appreciate your feedback!

Our customer service team will reach out to you as soon as possible to help. Please note that we are experiencing delays due to COVID-19.

Hope you and your family are staying safe and healthy! If you have any further questions or issues with the form please let us know. Best, Katie at eeBoo

S
Stephanie Isaac

Did not do it yet! Ask again.

L
Linda Voelz
Dramatic Image

This puzzle is gorgeous and we are glad we ordered it. But it takes extra patience as some of the white border pieces fit in more than one place.

H
Heronwoman
Love the artwork

I love the beautiful painting for this puzzle and the shiny surface. Unfortunately, many of the pieces delaminated when pulling the pieces apart that came stuck together. Also, several pieces of the white border fit where don't belong. I really hope there will be more puzzles from this artist.

Hi there,

Thank you for your purchase and our sincere apologies. We are so sorry to hear your puzzle quality was not perfect. We take manufacturing quality extremely seriously and would love to fix this issue. Unfortunately, we cannot replace individual pieces--however we will happily send you an entirely new puzzle, the same puzzle or a new style of your choosing.

Please go to www.eeboo.com/form to submit your request for a replacement. We ask for additional information so we can be sure to report any issues to our factories as well. While we process replacement requests as they come in, we are experiencing delays due to COVID-19.

Hope you and your family are staying safe and healthy! Thanks for supporting our small business.

Best,
Katie at eeBoo

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart