Songbirds Tree 1000 Piece Puzzle

Regular price
$23.99
Regular price
Sale price
$23.99

Songbirds Tree 1000 Piece Square Puzzle features an illustration that finds inspiration and patterns from William Morris and the 19th century Arts and Crafts movement.   With their highly detailed radiantly colored plumage, these English Songbirds will engage any birdwatcher.   Twelve varieties of birds are perched on a tree amidst the beauty of a garden all around them.  Illustrated by Victoria Ball.

  • Full color insert
  • Puzzle: 23" x 23" inches finished
  • Box: 11" x 11" x 2"
  • Glossy, sturdy pieces and minimal puzzle dust
  • Made with Recycled Materials, Vegetable Based Inks, and FSC®-certified paper


Quality Guarantee

+ -

We want you to be happy and satisfied with your eeBoo product . If we do not meet your expectations in either quality or design, we want to know and invite you to contact our friendly and helpful customer service department. We are committed to getting you an eeBoo or Piece and Love product that you will love. Please click here if you would like to report any concerns.

 

• Frequently Bought Together •

 

About the artist

Victoria Ball lives in the Southwest of England with her husband, two children, and their dog, Dougal. Victoria is inspired by the natural world; her favorite subjects are plants and flowers. Her favorite snack is chocolate, and though it's hard to pick a favorite bird, she loves to see Bullfinches in her garden!
View all products illustrated by Victoria Ball

About the artist

 

• CUSTOMER REVIEWS •

Customer Reviews

Based on 10 reviews
80%
(8)
0%
(0)
20%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
J
Juan Urrutia

Im about to start doing this puzzle. Does anybody know the names of these birds?

M
Margaret Marshall
Beautiful design, but pieces messed up

I love the art of this puzzle. So much that I ordered it with plans to preserve it to hang on the wall in my home. I was really disappointed to find many of the pieces were coming apart at the ends. I'll be able to put them together just fine, but will not be able to use it as art on my wall. So, if it's not a big deal for you to have it flat once completed, this puzzle is fine, but, for my purposes I'm very disappointed!

Hi Margaret, Thank you for your purchase, we are so sorry to hear about this issue with the pieces in your Songbirds Tree puzzle. We take manufacturing quality extremely seriously and would love to fix this issue. We would love to send you a full replacement puzzle of your choosing. Unfortunately, we cannot replace individual pieces because we cannot guarantee a replacement piece will fit snuggly.

Please go to www.eeboo.com/form to submit your request for a replacement. We do ask a couple of questions so we can track all concerns and prevent any quality issues in the future. We truly appreciate your feedback!

Our customer service team will reach out to you as soon as possible to help. International puzzlers should return the puzzle to the place of purchase.

Hope you and your family are staying safe and healthy! If you have any further questions or issues with the form please let us know. Best, Katie at eeBoo

A
Alison DuFlon-DeLeo
beautiful art work

This was a very challenging puzzle, and so beautiful. Loved doing it.

L
Linda Briganti
Good challenge

I enjoyed the level of difficulty. However, having previously completed a circular 500 piece puzzle that was perfect in everyway, I was disappointed to find that coming out of the bag were some pieces that were bent and others that were delaminated at the tabs. The box had not been damaged. I especially like that there is separate photocopy of the design it is most helpful.

Hi Linda, Thank you for your purchase, we are so sorry to hear your puzzle is not perfect! We take manufacturing quality extremely seriously and would love to fix this issue.

Please go to www.eeboo.com/form to submit your request for a replacement puzzle. We do ask a couple of questions so we can track all concerns and prevent any quality issues in the future. We truly appreciate your feedback!

Our customer service team will reach out to you as soon as possible to help. Please note that we are experiencing delays due to COVID-19.

Hope you and your family are staying safe and healthy! If you have any further questions or issues with the form please let us know. Best, Katie at eeBoo