Free Shipping on Orders Over $60 | Sign up for our newsletter! Click here to join.

A vivid underwater mosaic of colors and patterns by Miranda Sofroniou invites you to dive in and spend some peaceful time exploring the fragile miracle of a coral reef teeming with life. Our 1,000-piece jigsaw puzzles are thoughtfully commissioned and beautifully designed to offer a screen-free, relaxing way to practice contemplative mindfulness or share a gentle cooperative activity with friends and family. 


  • Full color insert
  • Puzzle: 23" x 23" inches finished
  • Box: 11" x 11" x 2"
  • Glossy, sturdy pieces and minimal puzzle dust
  • Made with Recycled Materials, Vegetable Based Inks, and FSC®-certified paper

 

Customer Reviews

Based on 9 reviews
78%
(7)
0%
(0)
0%
(0)
22%
(2)
0%
(0)
C
Cathi Schlosser
Beautiful and Relaxing!

Just completed the Coral Reef. Living in the Midwest, USA, I found the puzzle art beautiful and so relaxing to dream about the ocean during the winter months as I put every piece in place. ♥

J
Joan Oelschlager
Terrific product

The quality of the pieces of this puzzle is outstanding. They stay together when you have to move them to another place on the table. And Kudos to eeBoo for having an artist make the picture. Loved the bio included.

P
Puzzler
Not up to eeBoo standards

The design of the puzzle is beautiful, but I found this one was at the level of quality of other eeBoo puzzles. A lot of the pieces were bent out of the package and peeled on assembly. Dissapointing.

Hello there,

Thank you for your purchase and our sincere apologies. We are so sorry to hear your puzzle is not perfect! We take manufacturing quality extremely seriously and would love to fix this issue. Unfortunately, we cannot replace individual pieces.

Please go to www.eeboo.com/form to submit your request for a replacement.

Our customer service team will reach out to you as soon as possible to help. Please note that we are experiencing delays due to COVID-19. International puzzlers should return the puzzle to the place of purchase.

Hope you and your family are staying safe and healthy!
Best,
eeBoo

E
Elizabeth
Gorgeous puzzle

This is a gorgeous puzzle! The design and detail are just exquisite. It took my partner and I about a month to do it. We were somewhat disappointed that when we finally got to the end we discovered that one piece was missing! Nevertheless we will still order other puzzles from this company because they are so beautiful and well made.

Hi Elizabeth, Thank you so much for the kind review! We are so sorry to hear your puzzle is missing a piece! We take manufacturing quality extremely seriously and would love to fix this issue. Unfortunately, we cannot replace individual pieces. Please go to www.eeboo.com/form to submit your request for a replacement.

Our customer service team will reach out to you as soon as possible to help. Please note that we are experiencing delays due to COVID-19. Best, Katie at eeBoo

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart